A rendőrök korruptak

2010.02.23. 09:49

http://3.bp.blogspot.com/_wLQymueEgoQ/SqpQFvzMk2I/AAAAAAAAJXU/AeIuDiYjO6g/s200/Corrupt_Traffic_Cop_Cartoon.jpgA sörözés után azt mondta a Lány:

- Kikísérsz?

És én kikísértem. Aztán azt mondta:

- Elkísérsz a villamosmegállóig?

És én elkísértem. Aztán azt mondta:

- Innen már közel lakom, de sétálhatnánk egyet és beszélgethetnénk.

És én elkísértem, sétáltunk egyet és beszélgettünk. Aztán azt mondta, és mosolygott:

- Most már mindjárt itt a lakás, akár elbúcsúzhatnánk a kapuban is, nem gondolod?

Elmentem vele a kapuig és elbúcsúztunk. Megcsókoltam, megöleltem, és ő azt mondta:

- Nem akarsz inni egy teát? Ha gondolod csinálunk egyet, gyere fel. Aludhatsz nálam, van ágy is.

Ennek aztán én nagyon megörültem, el is vittek rögtön haza a rendőrök. Meg valaki mást is, őt nem ismertem.

- Nekem itt jó lesz - mondtam az egyik lakótelepi panelhoz érve. Vastagon borította az utakat a hó.

- Megpróbálok megfordulni - mondta a sofőr, és előttünk is valaki megpróbált megfordulni, de a hótorlasztól nem tudott.

Végül kiszálltunk és én fizetni akartam a rendőröknek. Kétezer forint volt a fuvar, és legbelül örültem is, hogy végre lebuktathatom ezt a korrupt rendszert, abban a pillanatban, hogy átveszik a kezemből a pénzt, megfogtam őket, de sajnos csak tízezresek voltak nálam. Kicsit zavarba is jöttem, mert ha a Visnó meglátja, hogy ennyi pénz van a tárcámban, és a rendőröket is hozzáveszi, azt fogja hinni, én is belekeveredtem, holott nem. De nem látta meg és nem is tudtam fizetni.

Aztán a másik alak, akit akkor sem láttam tisztán, lement nagyszüleim pincéjébe. "Biztosan szalonnát hoz fel a rendőröknek, ő ezzel fizet" - futott át az agyamon, miközben a lépcsőn ugrándozó apró dalmatákat néztem.

- Hogy tudnak felugrálni ezeken a nagy lépcsőfokokon? - kérdeztem, de fel tudtak ugrálni, könnyedén, légiesen.

Nagyon elmélyülten néztem őket, főleg azt az egyet, akinek mopszli-feje volt és a többiek kiközösítették. A fejét aztán sértetten felkapta, de ettől a többi kutya csak mégjobban haragudott rá. Amikor aztán másodszor is durcásan felhordta az orrát, az egyik dalmata lelökte a lépcsőről.

A bejegyzés trackback címe:

https://vaneeden.blog.hu/api/trackback/id/tr511783138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eichon 2010.02.23. 19:57:54

Benne van a Visssssnóóóóóó. De ééédes. A kontextus is aranyos. A gyanakvó Visnó aki rögtön mindent összekapcsol a fejében merthogy újságír egyébként és ha meglátja hogy belekeveredtél akkor talán megírja. :P
süti beállítások módosítása