Tükörkép

2010.02.24. 18:03

http://preapism.com/wp-content/uploads/man-in-the-mirror.jpgRossz volt a K.A.K.T.U.Sz. tábor, legalábbis az animések egyike azt mondta, unatkozik és menjünk haza. Ezzel én is egyetértettem, úgyhogy el is indultunk nagyszüleimtől, de előtte még beszélgettünk kicsit a szobában. Aztán bátyám egy prospektust tolt elém. Rafting.

- Gyere el, tavasszal lesz.

Gondoltam, hogy el kéne mennem, de az idegen társaság azért zavart. Meg a képen bátyám állva egyensúlyozott a csónakon, miközben gitározott, én meg ezt nem tudnám megcsinálni, ahhoz túl magas vagyok és félek, hogy beleejteném a gitárt a folyóba. Ekkor mellémlépett a Lány. Igen, én nagyon jól éreztem vele magam tegnap és ezt meg is beszéltük és nagyon jólesett, hogy rámmosolyog. Aztán megjelent a barátja is és látszott rajta, hogy féltékeny.

- Semmi sem történt - mondtuk neki. Nagydarab volt és kopasz, amúgy nem nagyon tartottam tőle, biztos voltam abban, hogy nem derül ki a dolog. Aztán láttam, hogy az ajtó, ahonnan kijött, egy tükör volt, csak éppen a tükörképek hiányoztak belőle.

Aztán kimentünk, hogy elinduljunk és a szomszéd házból előjött egy idős néni, akit már sok éve nem látott senki, mert nem jött ki hosszú ideig. Úgy tűnt, felismer engem, pedig nem ismerhet, hiszen én még sohasem láttam.

A teherkocsinak csak a platójára fértünk fel, de az ablakon keresztül láttam, hogy a vezetőfülke pultján ketten is ülnek az anime-szakkörösök közül és énekelnek. Sajnos nem hallottam, hogy mit, pedig szerettem volna én is beszállni, de hátul nem énekelt senki. A buszmegállóban végül nem tudtunk felszállni, mert rengetegen álltak az ajtóban és olyan volt, mint egy képeskönyvből egy színes rajz. Nagyszüleim végül felszálltak mégis, de egymástól messze kellett ülniük. Akkor én is fel tudtam szállni, és láttam is, hogy mellettem van még két szabad hely, oda leülhetnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://vaneeden.blog.hu/api/trackback/id/tr451787333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása